| Actualno.com |
 |
Психолози реабилитираха детските видеоигри Видеоигрите с преследвания не превръщат децата в откачени и жадни за кръв убийци, твърдят учени от Харвард след двегодишно изследване, съобщи Ей Би Си. Според тях притесненията на родителите, че видео игрите предразполагат към насилие, са напразни. |
Спанакът прави хората по-силни Прочутият анимационен герой Попай Моряка с право е похапвал спанак за по-силни мускули, пише в. "Сън", позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от университета "Рътгърс" в Ню Джърси, САЩ. |
|
|
| Zdrave.bg |
 |
Калцият - безспорният минерал №1 Здравето на зъбите и костите зависи от калция – това сигурно знаят всички. Но не всеки знае, че само с пиенето на мляко не може да се получи необходимата за организма доза калций.
Калцият е единственият микроелемент, чиято всекидневна потребност се измерва не в милиграми, а в грамове и затова необходимата норма не може да се помести в нито една таблетка. А и както за всички витамини и минерали, специалистите на първо място съветват те да се осигуряват чрез пълноценно хранене.
Слънце, извара |
 | |
Щастието настина идва с възрастта Възрастните хора са най-щастливи, твърдят американски учени.
Специалистите от Университета на Чикаго са провели социологическо изследване и са анкетирали 28 000 души на възраст от 18 до 88 години.
Данните сочат, че възрастните хора се смятат за по-щастливи, отколкото младите, а отрицателните страни на старостта (влошаване на здравето, загуба на близки хора) се компенсират с това, че с възрастта хората се чувстват по-уверени и ценят повече живота.
“Щастието наистина идва с годините!”, убедени |
 | |
Кучетата предпазват от алергия Децата, които растат заедно с домашни кучета, страдат по-рядко от алергии, твърдят немски учени. Специалистите от Националния център по хигиена на околната среда в Мюнхен са провели изследване, в което са участвали повече от 3000 деца.
Учените са наблюдавали техния живот от момента на раждането им до навършването на 6-годишна възраст, като са взимали проби от въздуха в техните домове за наличието на потенциални алергени. Родителите също са оказвали съдействие и редовно са попълвали анкети, посочващи |
 | |
Не повече от 2 чаши зелен чай дневно! Прекалената употреба на зелен чай може да се отрази пагубно на здравето, смятат американски учени.
Специалисти от държавния университет на щата Ню Джърси са провели изследване и са стигнали до извода, че големите дози от тази напитка могат да доведат до заболявания на черния дроб и бъбреците.
“При умерена употреба (до половин литър дневно) зеленият чай притежава свойства, полезни за здравето. Но неговата прекомерната употреба може да доведе до натрупването на полифеноли, а това се отразява |
 | |
Тестват ваксина срещу пушенето Започналите в Каролинския институт в Стокхолм (Швеция) тестове се определят като многообещаващи.
Това е втора част от изследването, в която ще вземат участие около 400 доброволци, желаещи да се откажат от вредния навик.
Разработваната ваксина предизвиква производството на антитела към никотина и в резултат на това неговите молекули, “облепени” с антитела, няма да могат да проникват в мозъчните клетки.
“Ако няма никотин в мозъка, няма и удоволствие от пушенето”, убедени са учените.
Резултатите |
|
|
| Dnevnik.bg |
 |
Оптимизмът на Стърн | Промените в климата притискат политиците Миналата седмица британският икономист Никълъс Стърн предупреди, че "мрачните" му прогнози относно ефекта от глобалното затопляне всъщност са подценили реалните рискове. Промените в климата поставят много по-сериозна заплаха към човечеството от предполаганата през 2006 г., когато анализаторът подготви своето проучване. |
365 дни | Зелената седмица на... Бързо изсъхващи смърчови гори на Витоша, липса на информация за мащаба на проблема с корояда, никаква стратегия за неговото решаване, недостатъчно средства за превенция и възстановяване на засегнатите площи, слаба ангажираност на обществото... |
|
|
|
 |
| Tialoto.bg |
 |
|
Живот в зелено Здравословните и природосъобразни тайни за по-добър живот с еко насока |
Крачета с цвят на плод Цветовете, с които ще се премени педикюра ви тази пролет са вдъхновени от аромата и вкуса на любимите ви плодове | |
|
Край на основния ремонт Това е последната част от диетата, която ще ви помогне да покажете на света изваяната си коремна преса |
Пролетно меню за вталяване Е, време е да се отървете решително от няколкото излишни килограми. Разбира се, хранителният режим е особено важен. А нашият е много пролетен и свеж |
Постенето като диета Хапването на изцяло растителна храна е добър начин да се отървете от токсините, но има и своите недостатъци | |
|
Апетит под чехъл Обуздайте хранителните си пориви с помощта на 5 ценни храни, които ще ви помогнат да се отървете от желанието за сладкиши |
Безсъници по неволя Ако имате проблеми със заспиването и съня изобщо, преразгледайте хранителните си навици | |
|